Was ik een slechte moeder omdat ik hen vroeg te vertrekken?
Op een stormachtige avond vroeg ik mijn zoon Louis en zijn vrouw Marta om mijn huis te verlaten na maanden van spanningen. Mijn gezondheid had eronder geleden, maar nu worstel ik met schuldgevoelens en twijfel ik aan mijn beslissing. Was het egoïsme of was het zelfbehoud?